ÎNTREBĂRI FRECVENTE
1. CUM MĂ ÎNREGISTREZ PE CASHPOT?
Pentru a crea un cont CashPot, accesează butonul de înregistrare din colţul din dreapta sus al paginii principale. Urmează paşii şi completează formularul de înregistrare, apoi validează-ţi numărul de telefon. Vei primi apoi un mesaj cu un cod de verificare prin SMS, pe care îl vei introduce în secţiunea “Cod prin SMS”. După introducerea codului, apasă butonul “Verifică”, pentru validarea înscrierii.
2. ESTE NECESAR SĂ CONFIRM DATELE MELE PERSONALE REALE?
Datele personale confirmate în momentul înscrierii pe CashPot trebuie să fie reale şi să corespundă cu cele din documentele tale de identitate. Reţine că, ulterior înregistrării trebuie să furnizezi dovada identităţii şi/sau a adresei de domiciliu, conform prevederilor legale.
3. NU AM PRIMIT MESAJUL AUTOMAT DE VALIDARE A CONTULUI PRIN SMS
Pot exista mai multe motive pentru care mesajul nu a ajuns în căsuţa ta de mesaje: asigură-te că ai completat numărul de telefon corect atunci când ai creat contul de jucător. Un nou cod va putea fi retransmis de maximum două ori. Te rugăm să contactezi Serviciul Clienţi la: contact@cashpot.ro, pentru asistenţă suplimentară, dacă ai urmat deja paşii anteriori.
4. POT AVEA MAI MULTE CONTURI DE JUCĂTOR PE CASHPOT?
Regulamentul site-ului nostru interzice conturile multiple. Utilizarea mai multor conturi de jucător este considerată o violare a Termenilor şi Condiţiilor noastre şi poate duce la suspendarea jucătorului şi închiderea conturilor respective. În cazul în care ai uitat datele de conectare, te rugăm să contactezi echipa de asistentă la: contact@cashpot.ro
5. CUM ÎMI POT ÎNCHIDE CONTUL CASHPOT?
Dacă intenţionezi să îţi închizi contul de jucător, la CashPot îţi oferim diferite opţiuni pentru a limita activitatea jucătorului. Accesează secţiunea “Limite” a contului tău pentru mai multe informaţii. Alternativ, poţi să iei legătura cu echipa de asistenta clienţi la: contact@cashpot.ro şi să soliciţi închiderea contului tău de jucător.
6. AM UITAT DATELE DE CONECTARE
În cazul în care nu îţi mai aminteşti parola contului de jucător, noi nu ţi-o putem furniza, deoarece nu păstrăm astfel de informaţii. În schimb, trebuie să utilizezi funcţia de resetare a parolei. Accesează Conectare, apoi Parola Uitată şi urmează paşii de mai jos:
Introdu data ta de naştere;
Introdu adresa ta de e-mail;
Accesează căsuţa ta de e-mail (dacă nu găseşti mesajul, controlează şi în spam/junk);
Dă click pe linkul din e-mail;
Setează o nouă parolă.
7. DORESC SĂ MODIFIC DATELE DE CONTACT CONFIRMATE LA ÎNREGISTRARE
Te rugăm să soliciţi în scris modificarea datelor personale (pe care le-ai confirmat la crearea contului), prin trimiterea unui e-mail la: contact@cashpot.ro
8. CUM POT FILTRA E-MAILURILE DE LA CASHPOT?
Numărul de e-mailuri legitime de la CashPot care sunt şterse sau redirecţionate în mod automat către dosarele SPAM sau BULK este în continuă creştere deoarece furnizorii de software şi de servicii e-mail au implementat noi filtre anti-spam.
Vei regăsi mai jos câţiva paşi simpli pe care îi poţi urma pentru ca e-mailurile provenite de la noi să îţi fie livrate în mod corespunzător. Poţi începe prin a adăuga CashPot (contact@cashpot.ro) în lista de contacte securizate sau în lista de expeditori autorizaţi de furnizorul tău de servicii e-mail sau de software-ul anti-spam.
Deşi informaţiile sunt actualizate la momentul publicării, numele butoanelor şi al opţiunilor din meniuri pot fi ulterior modificate. Te sfătuim aşadar să verifici meniurile disponibile în e-mailul tău.
Gmail
Accesează secţiunea Contacte, situată în partea stângă a paginii Gmail.
Click pe Adaugă la Contacte.
Introdu adresa: contact@cashpot.ro în rubrica disponibilă.
Click pe Creează/Adaugă.
Click pe Salvează
În caz că mesajul se afla în dosarul SPAM (Mesaje nedorite), bifează căsuţa corespunzătoare mesajului respectiv şi accesează butonul Not Spam din partea superioară a paginii.
Yahoo!
În caz că nu ai primit un e-mail aşteptat, poţi opta pentru una din următoarele variante:
Verifică dosarul Spam.
În caz că regăseşti mesajul aşteptat de la adresa contact@cashpot.ro în dosarul Spam, deschide e-mailul respectiv şi accesează butonul Not Spam din bară de meniuri.
Hotmail/Outlook.com
Click pe săgeata de lângă opţiunea Nou şi Selectează Grup nou. Introdu numele grupului.
La secţiunea Adăugă membru, introdu un nume sau o adresă e-mail şi apoi selectează contactul respectiv din agendă.
După ce ai adăugat toţi membrii, încheie procesul de înregistrare prin selectarea butonului Salvează.
iCloud
iCloud identifică în mod automat majoritatea e-mailurilor de tip spam trimise către adresa ta @icloud.com sau alte versiuni ale acesteia şi transfera mesajele respective în dosarul Spam (mesaje nedorite).
Pentru a marca un e-mail ca mesaj non-spam:
Click pe dosarul Spam din bară laterală. Selectează e-mailul de la CashPot şi accesează butonul Non-spam din partea superioară a paginii.
Mesajul vizat va fi transferat în dosarul principal de corespondenţă (Inbox). Ulterior, mesajele care provin de la această adresă nu vor mai fi marcate automat ca e-mailuri nedorite (spam).
După 30 de zile, mesajele din dosarul Spam sunt şterse în mod automat. Verifică în mod regulat acest dosar pentru a valida mesajele relevante ca atare.
Outlook 2003 sau versiuni mai recente:
Pentru a adăuga adresa contact@cashpot.ro la Expeditori autorizaţi în Outlook:
Selectează e-mailul primit de la CashPot prin click-dreapta.
Din meniul afişat, selectează Junk (spam).
Click pe Nu bloca acest expeditor din meniul disponibil.
Vei primi următorul mesaj pop-up de confirmare: Adresa de trimitere a mesajului selectat a fost adăugată la lista expeditorilor autorizaţi.
Click pe OK.
Pentru a adăuga adresa contact@cashpot.ro la contacte:
Deschide e-mailul primit de la CashPot.
Poziţionează mouse-ul deasupra adresei.
Selectează Deschide fisa de contact din meniul derulant.
Selectează Adaugă la Contacte Outlook.
Click pe Salvare.
Windows Live Mail
Deschide mesajul de la CashPot pentru a-l adăuga la lista de contacte.
Selectează adresa prin click-dreapta şi selectează Adaugă expeditorul la contacte.
SAU
Click pe Adaugă contact din antetul e-mailului.
Verifică detaliile contactului şi click pe Adaugă contact.
Mozilla Thunderbird
Click pe Agendă.
Selectează Agenda Personală.
Click pe butonul Fisa nouă. Se va deschide o fereastră cu 3 secţiuni: Contacte, Adresa şi Altele.
Accesează secţiunea Contacte şi introdu adresa contact@cashpot.ro, în rubrica aferenta.
Click pe OK.
AOL
Selectează mesajul de la CashPot prin click-dreapta.
Selectează Adaugă la Contacte din meniul derulant.
Verifică detaliile asociate noului contact.
Entourage
Deschide mesajul dorit.
Selectează mesajul pe care vrei să îl adaugi la lista de contacte prin click-dreapta şi selectează Adaugă expeditorul în Agendă.
Verifică detaliile asociate noului contact, apoi închide fisa creată.
Software Anti-Spam
SpamPal
Click-dreapta pe simbolul SpamPal.
Selectează Adaugă la Contacte securizate din meniul afişat.
Introdu: contact@cashpot.ro
Click pe Adaugă.
MailWasher
Selectează Instrumente, click pe Contacte neautorizate şi apoi click pe Prieteni.
Din partea dreaptă a listei de prieteni, selectează Adauga.
Bifează opţiunea Wildcard expression.
Introdu: contact@cashpot.ro
Click pe OK.
Click pe OK din nou.
Spam Sleuth
Click pe Fişier, apoi pe Configurare.
Accesează categoria Prieteni.
Bifează opţiunea Activ.
Introdu: contact@cashpot.ro în secţiunea corespunzătoare.
Click pe OK.
McAfee Spamkiller
Selectează Prieteni din bara laterală.
Click pe Adaugă.
Bifează opţiunea Toţi utilizatorii din acest domeniu din cadrul secţiunii Tip Prieteni.
Click pe OK.
Oddpost
Consultă dosarul Spam Potenţial.
În caz că e-mailul de la CashPot a fost filtrat, selectează mesajul respectiv şi bifează opţiunea Transferă în Inbox şi Marchează ca non-spam.
SpamButcher
Click pe Configurare.
Accesează secţiunea Expeditori confirmaţi.
Click pe Adaugă din cadrul meniului Expeditori şi destinatari confirmaţi.
Introdu: contact@cashpot.ro
Click pe OK.
MailShield
Selectează Prieteni din bara de meniuri.
Click pe Adaugă.
Introdu: contact@cashpot.ro
Click pe OK.
Spameater Pro
Selectează Filtre din bara laterală.
Accesează secţiunea Expeditori autorizaţi.
Selectează Adaugă Filtru.
Introdu: contact@cashpot.ro în rubrica aferenta.
Selectează Domeniu e-mail dintre opţiunile meniului Tip de Adresă.
Click pe OK.
Norton AntiSpam
Deschide Norton AntiSpam şi accesează secţiunea Statut şi Setări.
Selectează AntiSpam din mijlocul ecranului.
Selectează butonul galben Configurare din partea inferioară (dreapta) a ecranului.
Accesează secţiunea Lista Autorizată (a doua din meniu).
Click pe butonul Adaugă.
Introdu: contact@cashpot.ro în rubrica aferenta.
Click pe OK.
Spam Interceptor
Urmează LinkText-ul Trusted din meniul Liste confirmate.
Introdu: contact@cashpot.ro
Click pe Adaugă
Spam Inspector
Accesează Spam Inspector şi Selectează opţiunea Gestionează Lista de Prieteni fie din meniul Outlook, fie din bara de meniuri Spam Inspector.
În cadrul opţiunii Adaugă Prieten, selectează e-mailul vizat.
Selectează domeniul.
Introdu: contact@cashpot.ro
Click pe butonul >>.
Click pe Închide.
În caz că filtrele utilizate redirecţionează mesajele de la CashPot către dosarele Bulk sau Spam, te sfătuim să adaugi CashPot în Agenda şi/sau în Lista de Contacte.
De asemenea, poţi transfera mesajele CashPot în Inbox sau poţi folosi opţiunea forward.
În caz că filtrele tale continua să redirecţioneze mesajele de la CashPot către dosarele Bulk sau Spam, te sfătuim să contactezi echipa de asistenta a furnizorului tău de e-mail / filtre SPAM pentru a putea primi e-mailurile noastre pe viitor.
9. POT FOLOSI ADRESA DE E-MAIL PENTRU A MĂ CONECTA?
Da. Conectarea la contul de jucător CashPot nu a fost niciodată mai uşoară. Acum, jucătorii pot utiliza fie adresa de e-mail, fie numele de utilizator pentru a se conecta.
10. CUM TRIMIT UN MESAJ SERVICIULUI DE RELAŢII CU CLIENŢII?
Dă click în josul paginii pe opţiunea Contact, introdu subiectul, mesajul şi apoi dă click pe Trimite Mesaj. Echipa noastră de asistență va primi mesajul tău şi se va ocupa de solicitarea ta în cel mai scurt timp posibil.
11. POT TRIMITE DOCUMENTE DIRECT DIN CONT CĂTRE CASHPOT?
Bineînţeles! Accesează Profilul meu, Documente. Poţi încărca documentele necesare pentru validarea contului şi ni le poţi trimite. Aceasta este cea mai rapidă şi cea mai sigură metodă de a ne trimite documente.
12. CUM ÎMI VERIFIC DATELE CONTULUI CONFORM OBLIGAŢIILOR LEGALE DIN ROMÂNIA?
La CashPot punem accent pe siguranţa clienţilor şi a operaţiunilor lor, dorind să oferim în permanenţă un mediu de joc sigur, transparent şi de încredere.
Atât pentru noi ca şi companie, cât şi pentru autorităţi este important ca toţi clienţii şi tranzacţiile lor să poată fi identificate cu precizie. În acest fel ne asigurăm că prevenim accesul minorilor şi a persoanelor vulnerabile la serviciile noastre în timp ce eliminăm o mare parte din riscurile de a favoriza activităţi de tip fraudulos, respectând astfel cerinţele legale impuse de legislaţia din România.
Acest întreg proces de verificare este unul foarte scurt şi în final, jucătorul este cel care beneficiază de servicii de top şi complet sigure.
Care sunt beneficiile?
Principalele beneficii ale unui cont certificat sunt următoarele:
Procesarea mai rapidă a retragerilor;
Eliminarea limitei de depunere de 200 EUR sau echivalent;
Bonusuri şi promoţii mai atractive;
Răspunsuri mai rapide din partea serviciului de relaţii cu clienţii
Cum îmi verific contul?
Cea mai simplă modalitate de verificare a contului este să ne trimiţi o copie a unui act de identitate. Poţi face acest lucru astfel:
Conectează-te la contul tău de jucător CashPot;
Accesează meniul Profilul Meu, din partea stâng stânga a paginii;
Intră în secţiunea Documente (a 2-a opţiune din meniu);
Încarcă o copie a actului de identitate;
Ca alternativă poţi trimite o copie prin email pe adresa contact@cashpot.ro
Sfaturi pentru o verificare uşoară
Pentru a evita proceduri suplimentare sau prelungirea întregului proces, te rugăm să ţii cont de sfaturile de mai jos:
Furnizează întotdeauna copii/fotografii lizibile şi de calitate crescută;
Furnizează întotdeauna informaţii complete şi corecte;
Cere întotdeauna detalii suplimentare atunci când nu înţelegi o cerinţă;
Pe parcursul verificărilor, nu încerca să deschizi conturi noi sau să schimbi datele furnizate la deschiderea contului.
Verificări suplimentare
Uneori, este posibil ca un cont de jucător să fie supus unor verificări suplimentare.
Acest lucru se poate datora unor cazuri de genul: informaţii insuficiente sau neactualizate, realizarea de tranzacţii de joc neobişnuite sau cu un volum semnificativ, încercări de fraudare.
În funcţie de fiecare caz în parte, departamentul de risc şi fraudă îţi poate cere diverse documente sau confirmări şi este posibil ca pe întreaga durată a verificărilor suplimentare, contul tău să fie îngheţat.
ATENŢIE!
În cazul în care ai depus bani în contul tău CashPot şi nu ai completat procesul de verificare, contul va fi închis şi fondurile existente vor fi virate către bugetul de stat în conformitate cu prevederile legale.